مصاحبه آرشیو خبر ها
حضور در یوونتوس مانند رویاست، برای یووه هر کاری خواهم کرد

حضور در یوونتوس مانند رویاست، برای یووه هر کاری خواهم کرد

پاتریس اورا مدافع یوونتوس که پس از چند فصل حضور در منچستر یونایتد به تازگی وارد تورین شده است و در تست های پزشکی یووه هم شرکت کرده در مورد پیوستن به یوونتوس و رویای بازی در این تیم گفت .

" حضور در یوونتوس برای من مانند یک شانس و تقدیر بود . زمانی که من 17 ساله بودم ایتالیا برای تبدیل شدن به بازیکنی که اکنون هستم ، درها را بر روی من باز کرد و حالا امروز من یک مرد واقعا خوشحال هستم "

" من نمی توانم برای شروع صبر کنم زیرا این یک بخت است. حضور در یوونتوس برای من مانند یک رویاست . این یک احساس فوق العاده و باورنکردنی برای یک شروع دوباره است "

مدافع فرانسوی یووه ادامه می دهد  " در منچستر یونایتد من همه چیز را بدست آوردم و این در حالی است که اورا در یووه هنوز چیزی را بدست نیاورده. پس با تواضع زیاد و علاقه و تمایل بسیار برای کار و یادگیری حتی در سن 33 سالگی، برای دست یابی به چیزهای زیبا تلاش می کنم "

" من کسی هستم که پیروزی را دوست دارم، تیمی مانند یوونتوس را برای بردن انتخاب کردم و بهترین ِ هر آنچه که می توانم را برای این باشگاه ، هواداران ، مربی و هم تیمی هایم انجام خواهم داد "

پیامی برای هواداران ؟

" من کسی هستم که عادت به دادن اُمید و رویای بیخود ندارم، تنها چیزی که می توانم به هواداران یووه تضمین دهم این است که بهترین عملکرد را برای این پیراهن خواهم داشت . من از مردم با عملکردم در زمین تشکر خواهم کرد نه با کلمات و حرف "

" زنده باد یوونتوس ، امیدوارم که افتخارات زیادی را همراه یوونتوس بدست بیاورم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: